Retur og Bytte av varer

Hvis du bor i EU har du 14 dagers returrett etter at du har mottatt varen(e). Du vil da få tilbakebetalt varens pris, med unntak av returkostnad.

Varen du ønsker å returnere må være i perfekt stand, som når du mottok varen, og ikke brukt eller vasket. Varene må returneres med orginale merkelapper intakt på produktet. Hvis du har den originale kvitteringen som følger med forsendelsen, kan du sende den tilbake sammen med varen(e).

Hvis du bor utenfor EU kan du returnere og / eller bytte innen 30 dager etter mottak av varen(e).

Hvis du har spørsmål om din retur eller bytte kan du sende en e-post til Hello@hipknitshop.com eller ring tlf 93291575 for assistanse.

 

Hvordan går jeg frem for å returnere en vare?

  1. Send en e-post til HipKnitShop, Hello@hipknitshop.com, så finner vi sammen den beste måten for deg å returnere produktet. Send info i posten om hvem du er, hva du sender tilbake, hva som er galt, og om du ønsker tilbakebetaling eller bytte.
  2. Pakk varen godt og forsvarlig inn før du sender varen i retur (gjenbruk emballasjen om mulig). Marker pakken din returvarer.
  3. Sendes i posten til følgende adresse: HipKnitShop, Trettliveien 41, 8011 Bodø, Norge.
  4. Vi tar kontakt når varen(e) ankommer og tilbakebetaler pengene for varen(e) om du har krav på det. Returfrakt betales av kunden. Kunde er ansvarlig for at pakken når frem, bruk sporing. Er det feil eller mangler med varen, så dekker HipKnitShop selvfølgelig alle tilleggsgebyr.
  5. Hvis bestillingen ble betalt med et kredittkort, vil pengene bli overført til kortet som ble brukt ved kjøp. Hvis du har brukt PayPal, blir pengene returnert til din PayPal-konto. Transaksjonene kan ta opptil 3-8 bankdager.

Returkostnader

HipKnitshop er ikke ansvarlig for fraktkostnadene ved retur, med unntak av varer som har mangler eller feil. Refusjon for returnerte produkter vil bli gjort så snart som mulig, 30 virkedager senest, etter at HipKnitShop mottar varene. Refusjonen vil bli gjort til kreditt- / debetkortet du brukte for den aktuelle bestillingen.
Vær oppmerksom på at ekstra oppgaver, skatter eller andre avgifter som evt legges på av andre instanser ikke vil bli refundert av HipKnitShop.

 

Reklamasjon
Som kunde er du selv ansvarlig for å pakke ut varen(e) og sjekke at varen(e) er feilfri så snart som mulig etter at du hart mottatt varen(e). Hvis du har mottatt produkter som er skadet eller annen defekt, vennligst kontakt oss på Hello@hipknitshop.com før du sender tilbake. Legg ved et bilde med detaljer av skade/feil.
HipKnitShop vil tilbakebetale fraktkostnader dersom varen er skadet og/ eller feil på.

Bla opp

Handlevogn

  • Ingen produkter i kurven.